Thursday, November 3, 2011

Teaser The Curse Of White Lily

Posted by Snow_Queen at 11:04 PM
Yamato melabuhkan punggungnya di depan Tuan Kai apabila lelaki itu memberi isyarat supaya dia duduk.
           “Tidak lama dahulu, atuk tubuhkan satu kumpulan kajian permainan terbaru ini tanpa pengetahuan sesiapa. Permainan ini, membolehkan kita pergi ke dimensi lain dan kita akan menjadi karakter permainan tersebut.
            Di dalam dimensi itu, kita boleh jadi sesiapa sahaja yang kita mahu atau kau sendiri boleh menjadi hero permainan tersebut...."
                                                                            ***
“Barsilik?!” Aku memandang Archer dengan pandangan tak percaya. Seolah-olah aku baru sahaja mendengar aku dijatuhi hukuman mati.
            “Kau nak suruh aku pergi mengampu budak kecil tu untuk tolong kita? Aku tak rasa aku mampu nak buat benda tu kecuali aku dah hilang akal.
            Jumpa budak tu pun dah cukup buat darah aku menggelegak apatah lagi nak buka mulut untuk bercakap dengan budak tu.” Aku ketawa sinis.
_____
Nantikan cerita ini..Hanya terdapat di ilhamdanfantasi.blogspot.com
Tertanya2 masih adakah yg bce belog ini? terasa suram dan sepi shj kebelakangan ni..

0 under spell:

 

Snow_Queen Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review