Wednesday, October 19, 2011

ikhlas dari hati

Posted by Snow_Queen at 3:42 PM
Salam sejahtera semua..
Harap berada dalam keadaan sihat
Singgah sini cuma nak beritahu selain daripada folder TWUA yang telah hilang entah ke mana, Snow mungkin takkan aktif buat sementara waktu sebab tiba-tiba sahaja minat Snow untuk menulis telah MIA (missing in action).
Sehingga itu sila bersabar dengan kerenah snow dan mungkin juga kalau Snow ada menulis sikit-sikit, Snow akan update tapi bukan cerita TWUA..Snow akan ganti dengan cerita lain sehingga Snow dpt cari balik folder itu yang mungkin sedang menyembunyikan diri di dalam ratusan2 folder lain ( mungkin juga daku telah terdelete tanpa menyedarinya >.<)
Terima kasih kepada yang sudi menjengah teratak uzur ini dan sudi komen/kritik

P/S: kepada yang berkenaan..Saya hormat pendapat awak tapi saya rasa awak juga patut hormat dengan apa yang saya suka. Itu lagu2 yang saya minat dan dengan berkata  the song is not NICE AT ALL menyebabkan saya terasa sedikit. Semua orang ada kegemaran sendiri kan? (err...awak bukan anti k-pop kan?)
saya faham perasaan awak sebab kadang-kala bila saya jengah blog2 lain dan saya tak suka dengan lagu background tersebut, saya masih lagi boleh bertoleransi. Itu kegemaran si blogger berkenaan. Sebagaimana saya boleh bertoleransi, saya juga harap awak dapat berbuat demikian.
Mungkin lagu2 yang saya pilih kali lepas, agak berserabut kerana banyak sangat lagu dimainkan (sedar akan hal itu tapi tak sempat nak buang dan tukar)  hanya beritahu awak apa pendapat saya sahaja. Kalau awak terasa sila maafkan saya.
no offense =)
Love,
Yang masih perlu belajar.

2 under spell:

Miss Kira said...

ala snow..
wae?? wae?? what happen??
chill k..

nanti kita sembang..;)

Anonymous said...

Snow: i'll be waiting 4 new entries... jangan kisahkan sangat sapa yang cakap camtu.. kita xdapat nak puaskan hati semua orang.. different people, different taste...kalau tak suka, bukan laptop tu ada butang volume, player tu ada butang on/off/pause.. klik je laa..simple matter la kalau taknak dengar.. Hwaiting!!

 

Snow_Queen Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review